neil-thomas-SIU1Glk6v5k-unsplash.jpg
neil-thomas-SIU1Glk6v5k-unsplash.jpg

Administratief medewerker
in Brugge

Modero West-Vlaanderen is een jong en vooruitstrevend gerechtsdeurwaarderskantoor binnen het Modero netwerk. Modero is overtuigd van de maatschappelijke functie van de gerechtsdeurwaarder. Daarom ligt de focus bij ons zowel op het oplossen als het voorkomen van betalingsconflicten. In alles wat we doen hebben we oog voor de menselijke kant van ons beroep.


Om de sterke groei van ons kantoor in Brugge verder te ondersteunen zoeken we een enthousiaste administratief medewerker!

Jouw troeven?

 

  • Je hebt een sterke interesse in de juridische sector.

  • Je heb reeds een eerste administratieve werkervaring achter de rug.

  • Je bent leergierig, stipt en ondernemend.

  • Je bent stressbestendig en kan zelfstandig werken.

  • Je bent communicatievaardig met sociale voeling.

  • Je kan vlot werken met MS Office softwarepakket (Outlook, Word, Excel).

  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans. Kennis van andere talen is een troef.

 

Hoe ziet jouw dag eruit?

 

  • Je maakt en volgt de toevertrouwde dossiers op.

  • Je verricht opzoekingen. Elk dossier moet up-to-date blijven.

  • Je maakt brieven en juridische documenten op (o.a. dagvaardingen en parketstukken).

  • Je communiceert met interne en externe stakeholders (cliënten, advocaten, notarissen, parket en griffie).

  • Je behandelt de briefwisseling

 

Wat kan je van ons verwachten?

 

  • Een uitdagende werkomgeving waarin je jouw sociaal en organisatorische talenten kan aanwenden.

  • De kans om werkervaring op te doen in een gestructureerde omgeving met doorgroeimogelijkheden.

  • Een ‘on the job training’.

  • Een verloning in verhouding met je profiel en ervaring.
     

Hoe solliciteren?

 

Stuur je motivatiebrief en CV per e-mail naar bli@modero.be.