Administratieve
ondersteuning
in Antwerpen
Modero Antwerpen is op zoek naar een enthousiaste kracht om haar administratief ondersteuningsteam te versterken en het werk in de postkamer in goede banen te leiden. Ben jij op zoek naar een dynamische werkomgeving waarin geen dag dezelfde is? Lees dan zeker verder!
​
Hoe ziet je dag eruit?​
-
Je bent verantwoordelijk voor de uitgaande post die je met hoge prioriteit correct en zo snel mogelijk verwerkt;
-
Je sorteert de briefwisseling, frankeert en registreert de poststukken voor binnen- en buitenland;
-
Je stuurt documenten door en klasseert ze;
-
Je volgt de voorraad van de postkamer op een geeft tekorten door;
-
Je zorgt voor een ordelijke opberging van het archief;
-
En je zorgt ervoor dat de postkamer netjes blijft en de containers worden binnen- en buitengezet op de juiste momenten.
​
Wat vragen wij van jou?​
-
Af en toe wat fysieke arbeid schrikt je niet af;
-
Ervaring met administratieve werkzaamheden is een pluspunt;
-
Je kan vlot overweg met computersystemen en bent bereid om bij te leren;
-
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
-
Je bent communicatief en sociaal vaardig;
-
Je kan zelfstandig en probleemoplossend te werk gaan.
​
Wat bieden we jou?
-
Een vast contract. Als jij gelooft in ons, geloven wij ook in jou!
-
Een competitief verloningspakket. Ja, natuurlijk! Bij ons krijg je een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen.
-
Elk begin is moeilijk, dus zorgen we voor een coach die je op weg helpt!
-
Heb je het naar je zin of wil je meer? Je krijgt de kans om jezelf te ontplooien en horizontaal door te groeien door middel van opleidingsmogelijkheden.
​
Kriebelt het om te solliciteren?
Bezorg ons dan je motivatiebrief en cv via solliciteren@modero.be