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Dossierbeheerder
Gestionnaire de dossier

Brussel-Bruxelles

Modero Brussel/Bruxelles is op zoek naar een enthousiaste dossierbeheerder!

 

Wil jij deel uitmaken van een innovatief bedrijf in de juridische dienstverlening? Hou je van een dynamische werkomgeving en een open bedrijfscultuur? Heb jij nood aan een team waarin jij je als een vis in het water voelt en elke dag het beste van jezelf kan geven? Lees dan zeker even verder!

Jouw troeven?

 

  • Eerst en vooral heb je interesse in de juridische sector;

  • Een administratieve of juridische opleiding of werkervaring in de sector zijn geen vereiste maar een duidelijke troef;

  • Je hebt een goed werktempo en zet een professionele dienstverlening voorop;

  • Je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie, bent communicatief vaardig en kan goed om met stress;

  • Je werkt graag in team, maar je kan je ook zelfstandig uit de slag trekken;

  • Je haalt voldoening uit administratief werk;

  • Je kan vlot werken met MS Office software pakket  (Outlook, Word en Excel);

  • Je bent communicatief sterk en kan mensen vlot te woord staan in het Nederlands & Frans. Moedertaalniveau in het Nederlands is wel een vereiste;

  • Je leert snel en denkt graag mee over procesmatige uitdagingen binnen jouw dienst. 

 

Hoe ziet je dag eruit?

 

  • Opmaak en opvolging van de toevertrouwde dossiers;

  • Verrichten van opzoekingen;

  • Opmaak van brieven en juridische documenten (o.a. dagvaardingen, betekening van een vonnis, bevelen, beslagen, rappel…);

  • Behandelen van briefwisseling en betwistingen;

  • Je bespreekt afbetalingsplannen en volgt ze op conform de verschillende instructies;

  • Communicatie met interne en externe stakeholders (cliënten, advocaten, OCMW’s, bemiddelaars…);

  • Verzekeren van een efficiënt en correct verloop van de dossiers;

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een voltijds vast contract. Als jij gelooft in ons, geloven wij ook in jou!

  • Competitief verloningspakket. Ja, natuurlijk! Bij ons krijg je een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen.

  • Een vaste werkplaats in Strombeek-Bever met mogelijkheid tot telewerk en flexibele werkuren.

  • Mogelijkheid om door te groeien. Jij bepaalt zelf of en hoe snel je doorgroeit!

  • Elk begin is moeilijk dus zorgen wij voor een coach die jou op weg helpt!

 

Hoe solliciteren?

 

Stuur je motivatiebrief en CV per e-mail naar brussel@modero.be

Modero Brussel / Bruxelles est à la recherche d'un(e) gestionnaire de dossier enthousiaste !

 

Vous souhaitez faire partie d'une société de services juridiques innovante ? Vous aimeriez travailler dans un environnement dynamique et une culture d'entreprise à l’esprit ouvert ? Vous avez besoin de vous sentir comme un poisson dans l'eau au sein de votre équipe pour pouvoir y donner le meilleur de vous-même au quotidien ? Alors, lisez vite ce qui suit !

 

Vos atouts ?

 

  • Vous vous intéressez avant tout au secteur juridique ;

  • Une formation administrative ou juridique ou une expérience de travail dans le secteur n'est pas requise mais un atout évident;

  • Vous avez un bon rythme de travail et vous privilégiez une méthode de travail professionnelle ;

  • Vous traitez les informations confidentielles avec discrétion, vous avez de bonnes capacités de communication et vous gérez bien le stress ;

  • Vous aimez travailler en équipe, mais vous pouvez aussi travailler de manière autonome ;

  • Le travail administratif vous procure de la satisfaction ;

  • Vous avez une bonne maîtrise du progiciel MS Office (Outlook, Word et Excel);

  • Vous avez une bonne communication et vous parlez aux gens couramment en néerlandais et en français ; Le niveau de langue maternelle en néerlandais est une exigence ;

  • Vous apprenez rapidement et vous aimez réfléchir aux défis de processus au sein de votre service.

A quoi ressemble votre journée ?

 

  • Création et suivi des dossiers confiés ;

  • Effectuer des recherches;

  • Rédaction de courriers et actes juridiques (notamment citations, signification d'un jugement, commandements, saisies, rappels, etc.) ;;

  • Traitement de la correspondance et des contestations ;

  • Négociation des plans de paiement et leur suivi conformément aux différentes instructions;

  • La communication avec des parties internes et externes (clients, avocats, CPAS, médiateurs, etc.);

  • Assurer un déroulement efficace et correct des dossiers.

Que pouvez-vous attendre de nous?

 

  • Un contrat à durée indéterminé. Si vous croyez en nous, nous croyons aussi en vous !

  • Une rémunération compétitive. Oui bien sûr! Avec nous, vous recevrez un salaire conforme au marché, complété par des avantages sociaux.

  • Un lieu de travail permanent à Strombeek-Bever aves des possibilités de télétravail et des horaires de travail flexibles.

  • Possibilité d’évolution. Vous décidez à quelle vitesse vous évoluez!

  • Chaque début est difficile, nous mettons donc à votre disposition un coach pour vous aider sur votre chemin!

Comment pouvez-vous postuler ? Envoyer votre lettre de motivation et votre CV par e-mail à bruxelles@modero.be