First Line Support medewerker

in Antwerpen

9938.jpg

Modero is een vooruitstrevend gerechtsdeurwaarderskantoor met een hypermoderne aanpak van grote en kleine projecten, actief in heel België. We zijn marktleider in het oplossen van betaalconflicten voor kleine en grote opdrachtgevers. De uitgesproken menselijke kant van ons beroep staat centraal, deze is onlosmakelijk verbonden met de ontwikkeling van innovatieve producten.

We groeien snel en denken altijd vooruit, dit vertaalt zich onder meer in de uitbouw van een enthousiast IT-team. Om deze ploeg te versterken, zijn we op zoek naar een first line support medewerker. Wil je deel uitmaken van een enthousiast IT-team in een sterk evoluerende omgeving? Haal jij voldoening uit het helpen van collega’s met IT problemen? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Hoe ziet jouw dag eruit?

Als First Line Support biedt je ICT-technische ondersteuning aan medewerkers van de verschillende Modero-kantoren en ben je de brug tussen de eindgebruiker en onze ICT-leveranciers.

  • Je verzorgt het initiële (telefonisch) contact en lost het probleem indien mogelijk direct zorgvuldig en efficiënt op;

  • Je vult tickets zorgvuldig en nauwkeurig aan, zodat collega’s steeds kunnen verder bouwen op jouw eerder uitgevoerde werk;

  • Je volgt binnenkomende tickets op en zorgt ervoor dat deze de juiste flow doorlopen;

  • Je werkt samen met zowel interne als externe supportdiensten om vlot tot een correcte oplossing voor de eindgebruiker te komen;

  • Je voert operationele taken uit zoals bijvoorbeeld:

    • Het opvolgen van de dagelijkse import/exports;

    • Het gebruiksklaar maken van computers en het uitvoeren van installaties;

    • Het opvolgen van de performance van onze in-house applicaties;

  • Je maakt of past documentatie aan met betrekking tot onze IT-omgeving.

Jouw troeven?

  • Je hebt een sterke interesse in ICT;

  • Je kan zelfstandig werken en wil je verder verdiepen in onze in-house applicaties;

  • Je beschikt over een probleemoplossend denkvermogen;

  • Je bent klantgericht ingesteld en beschikt over uitstekende communicatie skills;

  • Je bent flexibel, hands-on en neemt initiatief;

  • Kennis van het Frans is een pluspunt.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een vast contract van onbepaalde duur;

  • Een positie in een ambitieus bedrijf, marktleider in de juridische sector;

  • Een dynamische werkomgeving met een open cultuur, aangename werksfeer en ruimte voor initiatief;

  • De mogelijkheid om door te groeien;

  • Een competitief verloningspakket met extralegale voordelen.

 

Wat kan je van ons verwachten?

  • Je krijgt een centrale rol in onze organisatie waarbij je je expertise verder kan uitbouwen en kan samenwerken met aangename collega’s;

  • Een dynamische en ambitieuze omgeving die voortdurend inzet op (digitale) innovatie;

  • Een duurzame samenwerking;

  • Een mooi salaris met aanvullende voordelen.

Interesse?

Stuur je cv en motivatiebrief naar solliciteren@modero.be en we nemen met je contact op.