Dossierbeheerder

@

Antwerpen

Modero Antwerpen is op zoek naar een enthousiaste juridisch dossierbeheerder!

Hoe ziet je dag als dossierbeheerder bij Modero eruit?

 

Na een kop koffie kan de ochtend starten met een agendacheck en het bijwerken van de e-mails. Nadien vraag je inlichtingen op bij verschillende partijen en behandel je de inkomende telefoons. Je staat klanten te woord en verleent hen advies over hun dossiers. Om 12 uur is het tijd voor een lunchpauze in het Moderohuis met je collega’s. Na de lunchtijd sta je in voor het opmaken en verwerken van de aktes en boek je de kosten correct in. Je helpt mee aan het loket om mensen te informeren over hun dossier. Je behandelt nog de laatste mails en je werkt de planning bij, je dag zit erop!

Wat kan je van ons verwachten?


- Een vast contract. Als jij gelooft in ons, geloven wij ook in jou!
- Competitief verloningspakket. Ja, natuurlijk! Bij ons krijg je een marktconform loon aangevuld met extra-legale voordelen.
- Mogelijkheid om door te groeien. Jij bepaalt zelf of en hoe snel je doorgroeit!
- Aanstelling van een peter/meter. Elk begin is moeilijk dus zorgen wij voor een coach die jou op weg helpt!

Jouw troeven?


- Eerst en vooral heb je interesse in de juridische sector;
- Minimum 1 jaar werkervaring. Een eerdere werkervaring in een gelijkaardige rol telt natuurlijk ook!
- Je hebt een goed werktempo en zet een professionele dienstverlening voorop
- Je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie, bent communicatief vaardig en kan goed om met stress;
- Je werkt graag in team, maar je kan je ook zelfstandig uit de slag trekken
- Je kan vlot werken met MS Office software pakket (Outlook, Word en Excel).
- Als laatste, parlez-vous français?

Je takenpakket?


- Je maakt en volgt de toevertrouwde dossiers op;
- Je verricht opzoekingen. Elk dossier moet up-to-date blijven;
- Je maakt (aanmanings)brieven en juridische documenten (o.a. dagvaardingen, betekening van een vonnis, bevelen, beslagen,…). Hierbij boek je correct alle kosten. Nauwkeurigheid is cruciaal!
- Je communiceert met interne en externe stakeholders (cliënten, advocaten, …). Jij kan je aanpassen naargelang wie je aan de lijn hebt;
- Je onderhandelt afbetalingsplannen en volgt ze op. Hierbij kan je terugvallen op jouw klantgerichtheid;
- Je behandelt de briefwisseling en de betwistingen die binnenkomen;
- Om samen te vatten, je verzekert een efficiënt verloop van de minnelijke en/of gerechtelijke procedures.

Hoe solliciteren?


Motivatiebrief en CV per e-mail versturen naar ldr@modero.be of upload je CV meteen! 

Solliciteer nu!

arrow&v
Upload CV

“Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens en informatie betreffende het academisch curriculum bevatten, in onze database maximaal 1 jaar worden bijgehouden. Zo kunnen we u contacteren wanneer u in aanmerking komt voor een nieuwe vacature. Deze gegevens worden niet uitgewisseld met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking etc. door ons via privacy@modero.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de Privacywetgeving.”