Service Desk Manager

in Antwerpen

9682.jpg

Modero is een vooruitstrevend gerechtsdeurwaarderskantoor met een hypermoderne aanpak van grote en kleine projecten, actief in heel België. We zijn marktleider in het oplossen van betaalconflicten voor kleine en grote opdrachtgevers. De uitgesproken menselijke kant van ons beroep staat centraal, deze is onlosmakelijk verbonden met de ontwikkeling van innovatieve producten.

We groeien snel en denken altijd vooruit, dit vertaalt zich onder meer in de uitbouw van een enthousiast IT-team. Om deze ploeg te versterken, zijn we op zoek naar een Service Desk Manager. Wil je deel uitmaken van een enthousiast IT-team in een sterk evoluerende omgeving? Ben jij een echte people manager en kun je anderen enthousiasmeren en aansturen? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Jouw functie?

  • Je neemt een coördinerende rol op binnen ons IT-servicedeskteam dat instaat voor de opvolging van incidenten, het beheer en wijzigingen van de verschillende Modero-applicaties;

  • Je coacht je teamleden en zorgt voor een heldere taakverdeling en structuur;

  • Je bent het aanspreekpunt voor collega’s binnen de organisatie die met IT-vragen of -problemen te maken krijgen;

  • Je staat mee in voor een excellente IT-service waardoor je collega’s zonder problemen kunnen blijven werken;

  • Voor zowel kleine als grote IT-problemen zorg je er samen met je team voor dat de eindgebruiker snel weer aan de slag kan conform de gemaakte afspraken en procedures;

  • Je denkt actief mee over de verdere ontwikkeling van het IT-team en het verbeteren van de dienstverlening.

Jouw troeven?

  • Je beschikt over een helikopterperspectief waardoor je het overzicht kan behouden en prioriteiten kan stellen;

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en steekt graag de handen uit de mouwen;

  • Je hebt een empathische, inspirerende en motiverende uitstraling;

  • Je hebt een heldere en transparante communicatiestijl, geduld en klantvriendelijkheid staan daarin centraal.

Jouw profiel?

  • Je bent in bezit van een Bachelor ICT-opleiding;

  • Je hebt 5 jaar werkervaring op een servicedesk waarvan bij voorkeur 2 jaar in een coachende of leidinggevende rol;

  • Je hebt kennis/ervaring met beheerprocessen als BiSL, ASL en/of ITIL, certificering is een voordeel. Kennis van projectmanagement methodieken als Agile of Scrum is ook een voordeel;

  • De Franse taal schrikt jou niet af, je begrijpt en leest vlot.

Ons aanbod?

  • Een interessante, brede en dynamische functie in een op groei gerichte organisatie met een horizontale en informele structuur;

  • Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen;

  • De mogelijkheid om in verdere opleiding te voorzien.

Interesse?

Stuur je cv en motivatiebrief naar solliciteren@modero.be en we contacteren je spoedig voor een persoonlijk gesprek.